Tydzień ze światem podwodnym metodą CLIL (Content and Language Integrated Learning)!!!
W zeszłym tygodniu klasy 3 badały podwodny świat na języku angielskim. Po zapoznaniu się ze słownictwem dzieciaki utrwalały i poszerzały swoja wiedze poprzez gry i zabawy. Były memorki, łowienie rybek, film z National Geographic, doświadczenia ze słona wodą. Produktem finalnym jest nasz piękny plakat.
Co zyskujemy podczas takich zajęć? Najważniejsze były:
- interakcje między grupą i nauczycielem ale też między samymi uczniami- dyskusje
- współpraca między uczniami -dużo zadań grupowych
- kreatywne myślenie – rozwiązywanie problemów, oferowanie rozwiązań
- budowanie wiedzy stopniowo – nauczyciel wspiera uczniów przez stopniowe wprowadzanie w temat i słownictwo tak, aby uczniowie mogli być jak najbardziej samodzielni.
A to wszystko „bezboleśnie”, bo pod przykrywką czegoś super interesującego!














